Problemer med innlogging i Felles Studentsystem - LØST


Det er for øyeblikket problemer med innloggingen i FS via programkiosk. CERES - Nasjonalt senter for felles systemer og tjenester for forskning og studier - er klar over problemet og jobber med løsninger. Oppdatering: problemet skal nå være løst.

Det er for øyeblikket problemer med innloggingen i FS via programkiosk. En del brukere opplever at de blir kastet ut og ikke kalrer å logge seg på igjen. Det er flere institusjoner som opplever samme problem CERES - Nasjonalt senter for felles systemer og tjenester for forskning og studier - er klar over problemet og jobber med løsninger. Vi oppdaterer denne saken så fort vi vet noe mer.

Oppdatering tirsdag klokken 14:13: CERES melder at de har løst feilen. Hvis noen får opp melding med Fatal disk error kan det løses med å lukke FS, lukke websiden (programkiosken) og så logge seg inn på nytt. Hvis du har problemer med å lukke FS kan du trykke på søk i windows-ikonet nede til venstre, skrive inn UHAD og så velge "Logg av FS Prod (UHAD FS Programkiosk)".

Lurer du fortsatt på noe? Ta kontakt med FS-kontoret (fs-hjelp@uis.no).

 


Sist oppdatert av Sara Mauland (10.04.2018)

Skriv ut artikkel print symbol